Ναταλία Στυλιανού

Απόφοιτος της Δραματικής Σχολής «Βεάκη» το 1995. Έχει συνεργαστεί με τους σκηνοθέτες: Ε. Πίττα, Π. Οικονομοπούλου, Ε. Θεωδόρου, Δ. Οικονόμου, Μ. Λ. Παπαδοπούλου, Λ. Μελεμέ, Β. Νικολαίδη, Μ. Λυμπεροπούλου, Κ. Αρβανιτάκη, Β. Αρδίτη, Θ. Αμπαζή, Κ. Ευαγγελάτου, Ν. Καμτσή, Ο. Τάτση, Ν. Γκεσούλη, Φ. Τζανετοπούλου, Ι. Παπλωματά, Η. Κουνέλα. Από το 2001 μέχρι το 2007 υπήρξε μέλος της Πειραματικής Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου με σκηνοθέτη τον Σ. Λιβαθινό. Έχει εργαστεί ως Βοηθός Χορογράφου της Ε. Πίττα σε τρεις παραγωγές στην Επίδαυρο. Έχει παίξει στον κινηματογράφο και στην τηλεόραση. Το 1996 πήρε το Κρατικό Βραβείο πρώτου γυναικείου ρόλου για την ταινία Ο Οργασμός της Αγελάδας. Το 2010 το 2012 και το 2014 πήρε το πρώτο βραβείο Χορογραφίας και Σκηνικής κίνησης στο Φεστιβάλ Κορίνθου για τις παραστάσεις Ηρακλείδαιτου Ευριπίδη, Εθνικότητά Μου Το Χρώμα Του Ανέμουτου M.Visniec και Γέρματου Λόρκα, σε σκηνοθεσία του Ν. Γκεσούλη.
Συνεργάτης του Δ. Οικονόμου στο Στούντιο Θεατρ-ώ-ον.
Από το 2010 μέχρι το 2014 ήταν υπεύθυνη για την επιμέλεια κίνησης – χορογραφία της «Αφής της Φλόγας» στην Τελετή Έναρξης του Κλασικού Μαραθωνίου Δρόμου.
Από τον Μάιο μέχρι και τον Σεπτέμβριο του 2013, εργάστηκε στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Youth in Action, «Y.I.T.A.C» με θέμα Πως Αντιμετωπίζουν οι Νέοι την Οικονομική Κρίση ως υπεύθυνη, συντονίστρια και σκηνοθέτης της ελληνικής ομάδας νέων, με παραστάσεις στην Κορσική και στο Βερολίνο.
Από τον Φεβρουάριο μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2015 εργάστηκε στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus +, «Y.I.T.A.C. II – aiming at thefuture» ως υπεύθυνη, συντονίστρια και σκηνοθέτης της ελληνικής ομάδας νέων, με παραστάσεις στην Αθήνα.
Σήμερα εργάζεται στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμαErasmus + «Αναζητώντας το ζωντανό σώμα» FaireCorps project. Μια συνάντηση και ανταλλαγή διαφορετικών σωματικών – ηχητικών τεχνικών, σε σχέση με το ενεργό σώμα που θα πρέπει να διαθέτει ένας ηθοποιός ή έναςperformer. Γάλλοι, Ισπανοί, Γερμανοί και Έλληνες καλλιτέχνες και παιδαγωγοί ανταλλάσσουν γνώσεις και εμπειρίες με στόχο να δημιουργήσουν έναν ανοιχτό διάλογο για το τι μπορεί να σημαίνει σήμερα « Σκηνικό Σώμα» και πως αυτό μπορεί να διδαχθεί.
Εχει διδάξει υποκριτική και αυτοσχεδιασμό σε Δραματικές σχολές στην Ελλάδα (Ωδείο Αθηνών, Εθνικό Θέατρο) και στο εξωτερικό.
Σήμερα διδάσκει υποκριτική στη δραματική σχολή Πράξη 7 και στούντιο της εταιρίας Ἕως-art.